Konst-drömmar


Första konstverket som jag skickat till en kund utomlands har äntligen kommit fram till en mycket nöjd kund :D
Detta känns så fantastiskt kul!

Vi träffade Vicky i NY, på New York Comic Con i oktober (i kön till Walking Dead-panelen) och hon fick sedan se bilder på min konst. Hon fastnade såklart för min Norman Reedus-tavla och ville ha en! Så skickat en 50x50 tavla hela vägen till USA... DET känns stort! 

Hon delade bilden på tavlan hon fick på både instagram, twitter och Facebook, och jag har nu fått så sjukt många kommentarer och meddelanden från folk från olika länder som talat om för mig hur mycket det älskar tavlan! Och det är flera som dessutom bloggat om den. Alltså, kan inte ens med ord beskriva hur otroligt stort det känns! Min konst har liksom spridit sig till flera olika länder inom loppet av ett dygn! Så jävla roligt ^^

SÅ PEPPANDE! Nu ska bara Normans tavla skickas till honom också ^^

Åh, så jävla bra dag!! <3


 

Kommentarer
Johanna säger:

Det är fantastiskt! Precis som du <3

Svar: Min finaste Johanna ❤️ tack!
Linn

2015-01-31 | 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Din kommentar:

Trackback