Låtsas som det regnar


Veronica Maggio – Låtsas som det regnar



För att ibland måste man släppa. Ibland måste man fundera på vad som faktiskt är rätt för mig, och sluta tänka på vad som "borde vara rätt". Vad alla andra ser som "rätt". Det gör det inte lättare, men det gör allt så jävla mycket mer värt det. 

På något sätt så gjorde andra valet åt mig nu. För jag är värd så jävla mycket mer. Förtroende.


Du sade ingenting. Och det var det som avgjorde. Det var det som var kniven. Det andra spelar ingen roll. Det hade gått att lösa. Men du skulle varit ärlig. För det är det som är kärlek, vänskap. När det är på riktigt. Ärlighet. Förtroende. För jag älskar dig. Men jag är trött på att låtsas som att det regnar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Din kommentar:

Trackback