Dåliga ursäkter


Jag säger som William Spetz - "Livet kom emellan!"... 

Ne, jag skulle kunna komma med massor av dåliga ursäkter här till dålig uppdatering, men sanningen är mycket jobb och en trött och lite lat Linn som försöker få sitt liv i balans. Det där med att få livet i balans är fanimig lättare sagt än gjort. Men jag ska fixa det iallafall.... Det svåraste med det är, i den fula ärlighetens namn, att lära sig prioritera sig själv och sina egna känslor. 

Anyway (älskar att blanda in engelska ord, låter mer "laid off" liksom. Eller något, haha. Vad töntigt det lät när jag "sade" det högt)... Jag har iallafall börjat läsa i boken nedan, som jag lånat av Emelie. Så mycket fint och sant som står i den. Saker man redan vet, men som verkligen behöver upprepas ofta. Ska ta mig igenom den iallafall, lite "må-bra"-litteratur liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Din kommentar:

Trackback